مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1397 ساعت 10:252018-07-22سياسي

لزوم جلوگیری از تفکیک و بارگذاری اردوگاه شهید باهنر توسط شهرداری تهران


سخنگوی کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با اشاره به وجود درختان کهنسال ارزشمند در مجموعه اردوگاه شهید باهنر بر لزوم جلوگیری از تفکیک و بارگذاری در این اردوگاه توسط شهرداری تهران تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آرش حسینی میلانی در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران در تذکری گفت: شهرداری تهران موظف است نسبت به جلوگیری از تفکیک و هر گونه بارگذاری بر روی اردوگاه شهید باهنر جلوگیری کند و اداره کل حقوقی شهرداری تهران باید این موضوع را از طریق اداره ثبت به طور کامل پیگیری کند.

وی افزود: همه ما از این اردوگاه در دوران تحصیل خاطره داریم؛ لذا حفظ این اردوگاه از اهمیت بسیاری برخوردار است.

میلانی خطاب به شهرداری تهران، سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران و شهرداری منطقه یک گفت: ضرورت صیانت و حفاظت از باغات و میراث طبیعی شهر تهران امری بدیهی است به خصوص مجموعه های وسیع و با قدمت نزدیک به یک قرن که علاوه بر ویژگی های طبیعی جنبه هویتی نیز به خود گرفته است.

این عضو کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه یکی از این مجموعه ها اراضی اردوگاه شهید باهنر در شمال تهران است که در اختیار و مالکیت وزارت آموزش و پرورش است افزود: این مجموعه در یک قطعه به مساحت 460 هزار متر مربع با کاربری فضای سبز تثبیت شده و سه قطعه به مساحت 2000 متر با کارب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم جلوگیری از تفکیک و بارگذاری اردوگاه شهید باهنر توسط شهرداری تهران

لزوم جلوگیری از تفکیک و بارگذاری اردوگاه شهید باهنر توسط شهرداری تهران