مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1397 ساعت 08:052018-07-22بين الملل

پیشروی گسترده ارتش سوریه در قنیطره


ارتش سوریه در ادامه عملیات خود به شکلی گسترده در قنیطره واقع در جنوب این کشور و در نزدیکی مرزهای سرزمین های اشغالی پیشروی کرده و توانست هشت شهرک واقع در حومه درعا و قنیطره را آزاد سازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ارتش سوریه با سرعت به پیشروی های خود در جنوب این کشور ادامه می دهد و طبق گزارش رسانه جنگ سوریه این ارتش موفق شد هشت شهرک و ارتفاعاتی در منطقه واقع در حومه درعا و قنیطره را آزاد سازد.

برخی منابع نظامی در گفت وگو با خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش دادند: در صفوف شبه نظامیان فروپاشی های گسترده ای رخ داده و شاهد پیشروی یگان های ارتش سوریه در جنوب این کشور هستیم.

این پیشروی ها منجر به آزادسازی تعدادی از روستاها و شهرک های حومه شمال غرب درعا و حومه قنیطره شده اند.

همچنین یک منبع نظامی سوریه به شبکه المنار تاکید کرد: یگان های ارتش این کشور 21 شهرک، روستا، مزرعه و نیز یک ارتفاع استراتژیک در حومه جنوبی قنیطره و منطقه ای واقع در حومه درعا و قنیطره را پس از نابودی آخرین تجمعات تروریست ها در آنجا بازپس گرفته اند.

این منبع نظامی افزود: همزمان با خروج اولین گروه از شبه نظامیان و خانواده هایشان از حومه قنیطره به سمت شمال سوریه یگان های ارتش این کشور با وارد آوردن ضرباتی مهلک به تروریست ها و ناب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشروی گسترده ارتش سوریه در قنیطره

پیشروی گسترده ارتش سوریه در قنیطره