مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1397 ساعت 08:002018-07-22سياسي

ملت ایران اهل تعامل است اما عزت خود را حراج نمی کند


جمهوری اسلامی ایران در مسیر پیشرفت تکنولوژی هسته ای از همه روش ها برای رفع سوء تفاهم ها و حل مسائل به نحوی که فشار اقتصادی بر مردم وارد نشود، - رییس مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران در مسیر پیشرفت تکنولوژی هسته ای از همه روش ها برای رفع سوء تفاهم ها و حل مسائل به نحوی که فشار اقتصادی بر مردم وارد نشود، بهره جست و این مسیر را ادامه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی لاریجانی در آغاز جلسه علنی امروز ملجس ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) بیان کرد: در دوره ای بسیار حساس از تاریخ انقلاب قرار داریم.

هم از جهات بین المللی و هم از بعد مولفه های منطقه ای و هم وضعیت اقتصادی داخلی کشور در شرایطی قرار داریم که در تحلیل شرایط و یافتن راه حل ها به همه این ابعاد سه گانه باید توجه تام داشت.

وی در ادامه گفت: از جهت بین المللی ملت ایران در جریان هستند که با همه خصومتی که آمریکا پس از انقلاب علیه ملت ایران روا داشت، اما در موضوع هسته ای زمانی که ایالات متحده پیشنهادات مذاکره برای حل مساله را از طریق یکی از کشورهای منطقه ارائه نمود بعد از طی مراحلی برای ساماندهی پایه های گفت وگو که یکی از آنها پذیرش غنی سازی در ایران بود، ایران پذیرفت که مذاکرات در قالب 1+5 انجام پذیرد تا در این گفت وگوها تحریم ها برداشته شود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران اهل تعامل است اما عزت خود را حراج نمی کند

ملت ایران اهل تعامل است اما عزت خود را حراج نمی کند