مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1397 ساعت 07:512018-07-22سياسي

افتخارم این است که دانشجویانم از من بهترند/ بیشترین شاگرد اول کلاس ها دختران هستند


من به جرات می توانم بگویم الان بعضی از دختران در سر کلاس به مراتب از نظر نمره و مرتب بودن و چاپ مقاله بهتر از پسران هستند در کل دختران در حوزه های علمی تلاش های زیادی داشتند.

- دانشجو: در دوران تحصیل برایتان مشکلی از نظر حجاب پیش نیامد؟ من از خانواده ای مذهبی سنتی بودم و وقتی وارد دانشگاه شدم در آن زمان خیلی از دانشجویان حجابی نداشتند، اما من روسری داشتم و پس از آن جو دانشگاه ها تغییر کرد و خیلی از دانشجویانی که روسری سر نمی کردند به روسری و لباس پوشیده گرایش پیدا کردند، بعد انقلاب شد و قطعا گرایش به حجاب بیشتر شد بعدش هم در داخل کشور حجاب الزام بود، من که معتقد بودم و پایبند بودم، دلیلی نداشت در خارج از کشور تغییر رویه بدهم.

البته آنجا شاید برایشان عجیب بود که یک خانم جوان پوشش داشته باشد.

حتی من یادم است یک روز می خواستم به کارگاه بروم اینطور بود که هر چه می خواستیم بسازیم خودمان نقشه می کشیدیم و به کارگاه می رفتیم و کنار تکنسین می ایستادیم یادم است می خواستم در کارگاه تراشکاری بکنم تکنسین من را نگاه می کرد و با تعجب می گفت: می دانید طبق قانون ایمنی روسری به دلیل اینکه امکان رفتن به قطعات متحرک دارد ممنوع است؟ وقتی به من گفت: با این روسری می خواهی این کارو بکنی من مثل خانم های شمالی روسری را پشت سرم بردم بستم و بعد گفتم حالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتخارم این است که دانشجویانم از من بهترند/ بیشترین شاگرد اول کلاس ها دختران هستند

افتخارم این است که دانشجویانم از من بهترند/ بیشترین شاگرد اول کلاس ها دختران هستند