مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1397 ساعت 18:202018-07-21سياسي

معاون رییس جمهور به کافه - کتاب رفت


به دنبال مطرح شدن طرحی مبنی بر این که خانه های تاریخی با کاربری "کافه" تحت نظارت سازمان میراث فرهنگی قرار گیرند، رییس این سازمان به دیدن یک خانه ی قدیمی در خیابان شیخ هادی رفت که به کافه - کتاب تبدیل شده است.

- به دنبال مطرح شدن طرحی مبنی بر این که خانه های تاریخی با کاربری "کافه" تحت نظارت سازمان میراث فرهنگی قرار گیرند، رییس این سازمان به دیدن یک خانه ی قدیمی در خیابان شیخ هادی رفت که به کافه - کتاب تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اصغر مونسان - معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری - روز شنبه 30 تیر در بازدید از یک کافه - کتاب که در خانه ای قدیمی در خیابان شیخ هادی ایجاد شده است، با تأکید بر مرمت و احیای بناهای تاریخی در تهران و سایر مناطق کشور، گفت: احیای بناهای تاریخی و تغییر کاربری آنها هویت و اصالت را به این شهر برمی گرداند.

تبدیل این خانه به کافه کتاب اقدامی مؤثر و قابل توجه است که باید ادامه داشته باشد.

بنا بر اعتقاد او، اقتصادی کردن کاربری این گونه بناهای تاریخی علاوه بر حفاظت و مرمت از این آثار، توجه مردم و علاقه مندان را به این میراث فرهنگی جلب می کند.

بهزاد یعقوبی، مدیر کافه نیز در سخنانی گفت: این کافه کتاب، کاملا با هزینه شخصی و بدون حمایت هیچ ارگانی بازسازی شده و اداره می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور به کافه - کتاب رفت

معاون رییس جمهور به کافه - کتاب رفت