مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1397 ساعت 18:202018-07-21سياسي

فلاحت پیشه: ایران تسلیم زیاده خواهی و یکجانبه گرایی آمریکا نشده و نخواهد شد


رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با رییس کمیسیون سیاست خارجی مجلس جمهوری اتریش و تورستن فرای عضو کمیسیون روابط خارجی مجلس آلمان از حزب حاکم دموکرات مسیحی دیدار و گفتگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حشمت الله فلاحت پیشه در دیدار با تورستن فرای عضو کمیسیون روابط خارجی مجلس آلمان از حزب حاکم دموکرات مسیحی با اشاره به سابقه روابط ایران و آلمان گفت: ایران و آلمان بعنوان دو کشور مهم و تاثیرگذار در خاورمیانه و اروپا همواره از ارتباطات خوبی در عرصه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و پارلمانی برخوردار بوده اند.

وی در ادامه افزود: توسعه و گسترش بیش از پیش ارتباطات دوستانه فیمابین در زمینه های مورد علاقه به نفع مردم دو کشور و منطقه است.

رییس کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با انواع تهدیدات، فشارها و بدعهدی های آمریکا مواجه بوده است اما هرگز تسلیم زیاده خواهی، زورگویی و یکجانبه گرایی این کشور نشده و اکنون نیز نخواهد شد.

وی همچنین گفت: خروج یکجانبه آمریکا از توافق بین المللی برجام نمونه دیگری از عدم پایبندی این کشور به تعهدات بین المللی است و اکنون همه نگاه ها برای حفظ برجام به اروپا بعنوان طرف دیگر این توافق مهم بین المللی معطوف ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلاحت پیشه: ایران تسلیم زیاده خواهی و یکجانبه گرایی آمریکا نشده و نخواهد شد

فلاحت پیشه: ایران تسلیم زیاده خواهی و یکجانبه گرایی آمریکا نشده و نخواهد شد