مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1397 ساعت 16:562018-07-21بين الملل

عملیات تک تیراندازن یمن در جنوب عربستان/ 60 شبه نظامی کشته یا زخمی شدند


منابع یمنی می گویند که در عملیات تک تیراندازان و کمین های نیرو های یمنی در جازان و نجران واقع در جنوب عربستان طی دو روز گذشته، بیش از 60 نفر از شبه نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی کشته و یا زخمی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نیرو های ارتش یمن و انصارالله طی 48 ساعت گذشته با هدف قرار دادن مواضع مزدوران وابسته به ائتلاف سعودی در جبهه های مختلف مرزی یمن، به پیروز های مشترکی دست یافته اند.

منابع خبری یمن گزارش دادند که نیرو های یمنی دیروز جمعه سه کمین پیاپی را پس از انفجار چندین بمب کنارجاده ای در مسیر خودرو های زرهی شبه نظامیان در جازان، انجام دادند که در پی آن همه سرنشینیان خودرو ها کشته و زخمی شدند.

نیرو های یمنی همچنین محل تجمع مزدوران ائتلاف سعودی را در تعدادی از پایگاه های آن ها در منطقه عسیر واقع در جنوب عربستان، هدف حملات توپخانه ای قرار دادند که در پی آن تعدادی از شبه نظامیان کشته شدند.

در جبهه های داخلی نیز نیرو های ارتش یمن و انصارالله چندین بمب را در مواضع مزدوران در دو منطقه المصلوب و خب و الشعف در استان الجوف منفجر کردند که در پی آن ده ها نفر از جمله چندین فرمانده نظامی آن ها از پای درآمدند.

در ساحل غربی یمن نیز مواضع عناصر شبه نظامی در منطقه التحیتا هدف حملات توپخانه ای ارتش یمن و انصارالله قرار گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات تک تیراندازن یمن در جنوب عربستان/ 60 شبه نظامی کشته یا زخمی شدند

عملیات تک تیراندازن یمن در جنوب عربستان/ 60 شبه نظامی کشته یا زخمی شدند