مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1397 ساعت 15:062018-07-21اقتصادي

65 درصد مهر و تسبیح مشهد از هندوستان و چین وارد می شود


بیش از 65 درصد محصولاتی همچون تسبیح، مهر و .

در مشهد از کشورهایی مانند هندوستان و چین وارد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمداسماعیل سعیدی با انتقاد از اوضاع مغشوش مد، لباس و حجاب در جامعه، اظهار داشت: تولید پارچه چادری در کشور سوییس و مهر و تسبیح در کشور چین و صادر کردن آن به ایران موضوع قابل تأملی است و باید دید چرا چادر که یکی از اصلی ترین پوشش زنان در ایران است در کشورهای دیگر تولید می شود.

وی افزود: در سال های گذشته به تولید البسه و پوششی که با فرهنگ ایرانی ـ اسلامی کشور متناسب باشد توجهی نشده است، می توان با تشویق بخش خصوصی آنان را به تولید لباس های موردنیاز کشور ترغیب کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین اضافه کرد: باید بخش خصوصی را تقویت کرد و کارخانه هایی را که در زمینه تولید پارچه چادر مشکی فعالیت می کنند به بخش خصوص واگذار کرد تا بتوانند فعالیت مفیدی را به جامعه ارائه دهند.

وی بیان کرد: دستگاه ها و نهادهای مرتبط باید با همکاری یکدیگر درصدد رفع  نیازهای کشور باشند، چرا مهر و تسبیح مورد نیاز کشور از  سایر کشورها وارد می شود، می توان با سرمایه گذاری نه تنها نیاز کشور را برطرف کرد، بلکه بازار کشورهای خاورمیانه را نیز به دست گرفت، پوشش اکثر زنان در کشورهای مسلمان خاورمیانه مانند عراق، پاکستان و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

65 درصد مهر و تسبیح مشهد از هندوستان و چین وارد می شود

65 درصد مهر و تسبیح مشهد از هندوستان و چین وارد می شود