مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1397 ساعت 15:002018-07-21بين الملل

ساکنان منبج می خواهند اداره شهر به دمشق واگذار شود


در پی خروج آخرین مستشاران نیروهای "سوریه دموکراتیک" از منبج، شورای نظامی منبج اعلام کرد که با همکاری "اداره مدنی دموکراتیک" نظارت بر مدیریت شهر منبج را بر عهده گرفته است.

- در پی خروج آخرین مستشاران نیروهای "سوریه دموکراتیک" از منبج، شورای نظامی منبج اعلام کرد که با همکاری "اداره مدنی دموکراتیک" نظارت بر مدیریت شهر منبج را بر عهده گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از الوطن سوریه، یک منبع در شورای نظامی منبج بر تمایل مشترک این شورا و "اداره مدنی دموکراتیک" برای بازگشت منبج به مناطق تحت کنترل دولت سوریه تاکید کرد.

منبع مذکور بر مخالفت دو طرف با مدیریت این شهر توسط ترکیه تاکید و اعلام کرد: مسؤولان ترکیه با دولت آمریکا در راستای تسلط بر این شهر و تشکیل حکومت محلی و پلیس وابسته به واشنگتن و آنکارا بر اساس نقشه راه منعقد شده میان دو طرف گام های بسیاری را برداشته اند.

منبع مذکور تصریح کرد: اکثر ساکنان منبج ترکیه را کشوری اشغالگر قلمداد می کنند که می خواهد کردهای سوریه را از اراضی شان آواره کند؛ همان گونه که در عفرین این کار را انجام داد.

به همین دلیل آن ها تمایل دارند که اداره منبج مجددا در دست مقامات سوریه قرار بگیرد تا به جای مجازاتی که توسط ترک ها اعمال می شود، دولت سوریه از تمامی نژادها در منبج حمایت و حفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساکنان منبج می خواهند اداره شهر به دمشق واگذار شود

ساکنان منبج می خواهند اداره شهر به دمشق واگذار شود