مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1397 ساعت 14:552018-07-21فرهنگي

«سارق روح» ادامه دارد؟


با پایان پخش فصل اول سریال «سارق روح» به کارگردانی احمد معظمی، این پرسش به ذهن برخی متبادر شد که ساخت فصل دوم این سریال در حالی که هم کارگردان و هم تهیه کننده مشغول پروژه دیگری هستند، - با پایان پخش فصل اول سریال سارق روح به کارگردانی احمد معظمی، این پرسش به ذهن برخی متبادر شد که ساخت فصل دوم این سریال در حالی که هم کارگردان و هم تهیه کننده مشغول پروژه دیگری هستند، چه زمان عملی خواهد بود.

احمد معظمی ـ کارگردان فصل اول سارق روح ـ در گفت وگویی با ایسنا در پاسخ به این پرسش که آیا به دلیل شروع پروژه مرگ خاموش ، این امکان وجود دارد که کارگردانی فصل دوم سارق روح به فرد دیگری سپرده شود، گفت: من در حال حاضر کارگردانی سریال مرگ خاموش به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری (تهیه کننده سارق روح) را برعهده دارم.

بعد از مرگ خاموش هم قرار است که یک فیلم سینمایی به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری بسازیم؛ بنابراین تا حدود یک سال و نیم، هر دو درگیر این دو پروژه هستیم و فصل دوم سارق روح زمانی تولید می شود که کار سینمایی ما تمام شود.

او با اشاره به موضوع سریال مرگ خاموش اظهار کرد: مرگ خاموش با موضوع مواد مخدر و حضور تعداد زیادی از بازیگران تولید خواهد شد و فقط می توانم از سعید راد به عنوان بازیگر نام ببرم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سارق روح» ادامه دارد؟

«سارق روح» ادامه دارد؟