مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1397 ساعت 14:552018-07-21دانش

اختصاص 20 هکتار زمین به پارک علم و فناوری در دانشگاه لرستان


رییس دانشگاه لرستان و دبیر کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان از اختصاص 20 هکتار زمین به پارک علم و فناوری در این دانشگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر خسرو عزیزی اظهار کرد: بر اساس استفاده از تجربیات دانشگاه های معتبر کشور، در سایت مرکزی دانشگاه لرستان، 20 هکتار زمین به پارک علم و فناوری استان اختصاص داده شده است تا شرکت های دانش بنیان در این مکان مستقر شوند و قرار گرفتن پارک علم و فناوری در کنار دانشگاه، یکی از مؤلفه های مهارت آفرینی دانشجویان است.

وی یادآور شد: در استان برخورداری همچون اصفهان، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در کنار دانشگاه صنعتی اصفهان قرار دارد و اعضای کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری لرستان از این شهرک علمی و تحقیقاتی بازدید کردند که 530 هکتار مساحت دارد و دو پارک علم و فناوری شیخ بهایی و ابوریحان نیز هرکدام 40 و 21 هکتار مساحت دارند تا فضای کافی برای استقرار و فعالیت شرکت های دانش بنیان و فناور در آنها وجود داشته باشد.

عزیزی ادامه داد: مهم است که مهارت آفرینی را در سطح دانشجویان افزایش بدهیم و با این هدف و بر اساس استفاده از تجربیات دیگر استان های موفق در این زمینه، پارک علم و فناوری استان نیز در جوار دانشگاه لرستان ساخته شده است تا مهارت آفرینی دانشجویان، تقویت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 20 هکتار زمین به پارک علم و فناوری در دانشگاه لرستان

اختصاص 20 هکتار زمین به پارک علم و فناوری در دانشگاه لرستان