موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1397 ساعت 14:452018-07-21بين الملل

جزییات سند محرمانه روسیه درباره ایجاد مراکز اسکان آوارگان سوری


اخیرا روسیه با ارائه طرحی خواهان ایجاد مراکز "اسکان" آوارگان در داخل سوریه جهت استقبال از آوارگانی شده که از کشورهای همجوار به وطن خود باز خواهند گشت.

- اخیرا روسیه با ارائه طرحی خواهان ایجاد مراکز "اسکان" آوارگان در داخل سوریه جهت استقبال از آوارگانی شده که از کشورهای همجوار به وطن خود باز خواهند گشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه لبنانی الجمهوریه، به رغم اینکه این طرح روسیه برای ایجاد مراکز اسکان آوارگان سوری در داخل این کشور برای برخی محافل سیاسی و دیپلماتیک غافلگیرکننده بوده است، لبنانی هایی هستند که این طرح را پیش بینی کرده بودند؛ طرحی که به تردیدها و نگرانی ها درباره تقسیم سوریه پایان می دهد.

تحلیلگران و دیپلمات ها به این طرح هم با چشم امید و هم با نگرانی می نگرند.

این طرح سوری ها را به همان جایی بازمی گرداند که در آن متولد شده و زیستند؛ جایی که ویژگی های دینی، اجتماعی، قومی و عشایری در آن به هم آمیخته شده است.

همین مساله موجب شده که روسیه نگران سرنوشت ساختار طایفه ای و مذهبی سوریه شود.

مسکو بارها اذعان کرده که در بازگرداندن آوارگان سوری به مناطق اصلی خود شکست خورده است.

بر هیچ کسی پوشیده نیست که تعدادی از مسؤولان لبنانی و سازمان ملل از مسؤولان و رهبران ارشد روسیه شنیده اند که بارها به روند عملیات تباد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات سند محرمانه روسیه درباره ایجاد مراکز اسکان آوارگان سوری

جزییات سند محرمانه روسیه درباره ایجاد مراکز اسکان آوارگان سوری