مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1397 ساعت 13:562018-07-21دانش

دانشگاه اصفهان میزبان یازدهمین جشنواره ملی حرکت شد


تفاهم نامه میزبانی دانشگاه اصفهان برای برگزاری یازدهمین جشنواره ملی حرکت، توسط دکتر غلامرضاغفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و دکتر هوشنگ طالبی رییس دانشگاه اصفهان به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، غفاری، معاون فرهنگی وزارت علوم انجمن های علمی دانشجویی را با بیش از 9000 انجمن یکی از پر تعداد ترین، متنوع ترین و فعال ترین تشکل های فرهنگی خواند و اظهار داشت: جشنواره ملی حرکت که تجلی گاه فعالیت های انجمن های علمی دانشجویی است یکی از رخداد های مهم معاونت فرهنگی است که سالانه دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور در این رخداد بزرگ علمی جمع شده و دستاورد های خود را به نمایش می گذارند.

وی افزود: در خواست های متعدد دانشگاه ها و همچنین دانشجویان برای میزبانی جشنواره نشان از علاقمندی و تمایل دانشجویان و دانشگاه ها برای برگزاری و نقش آفرینی در این جشنواره است.

غفاری بر حضور سازمان های دولتی و مسئولان در جشنواره تاکید کرد و افزود: سعی خواهیم کرد از سازمان هایی، چون معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بخش صنعت، آب، نیرو، مخابرات، بخش های اجتماعی و فرهنگی کمک و همکاری بگیریم تا این حلقه اتصال مجموعه های علمی ما تحقق یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه اصفهان میزبان یازدهمین جشنواره ملی حرکت شد

دانشگاه اصفهان میزبان یازدهمین جشنواره ملی حرکت شد