مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1397 ساعت 13:062018-07-21ورزشي

پس از کش و قوس های فراوان حکم دادگاه مالکیت سپیدرود اعلام شد + سند


پس از کش وقوس های فراوان، حکم شعبه ششم دادگاه عمومی حقوقی شهرستان رشت پیرامون رأی داوری مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، در پی شکایت جواد تن زاده مبنی بر ابطال رأی داوری مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان و جبران کلیه خسارات دادرسی و پس از دستور موقت قاضی شعبه ششم دادگاه حقوقی شهرستان رشت مبنی بر تعلیق رأی داوری، حکم نهایی دادگاه اعلام شد.

بنابراین حکم، این دادگاه خواسته خواهان را مشمول هیچ یک از بندهای ماده 489 از قانون آیین دادرسی دادگاه های عمومی و انقلاب در امور مدنی مصوب 1379 ندانسته و همچنین استناد وکیل خواهان به محتویات پرونده استنادی کیفری که حسب اظهارات ایشان موکل وی علیه خوانده دعوی حاضر و شخص ثالث دیگر به جهت اینکه به مفاد قرار توقف اجرای رای داوری توجه ننموده اند و امتیاز باشگاه سپیدرود به شخص دیگری منتقل شده است، بنابراین دادگاه این قسمت از اظهارات وکیل خواهان را مؤثر و مسموع نمی داند.

با عنایت به مراتب و بناء علی هذا و مستنداً به مواد قانونی فوق الاشاره و ماده 1257 از قانون مدنی ایران، حکم به بطلان دعوی خواهان را صادر و اعلام می نماید و منع اجرای رأی داوری سابق الصدور به شماره 9709971310600375 الغاء و رفع اثر می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس از کش و قوس های فراوان حکم دادگاه مالکیت سپیدرود اعلام شد + سند

پس از کش و قوس های فراوان حکم دادگاه مالکیت سپیدرود اعلام شد + سند