مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1397 ساعت 12:562018-07-21حوادث

بازداشت تبعه پاکستانی سرکرده باندهای کلان موادمخدر در کرمان/تشکیل 11 پرونده پولشویی


بازپرس شعبه پنجم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از بازداشت یک تبعه پاکستانی از سرکردگان باندهای کلان موادمخدر و توقیف 50 میلیارد ریال وجه نقد از حساب های قاچاقچیان موادمخدر توسط سربازان گمنان امام زمان (عج) در استان کرمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از کرمان، حمید گرامی اظهار داشت: طی یک ماه گذشته در راستای ضربه به بنیان های مالی باندهای کلان قاچاق مواد مخدر 11 پرونده تحت عنوان پولشویی در دادسرای کرمان تشکیل و اموال و وجوه نقد 22 قاچاقچی کلان مواد مخدر تحت رصد اطلاعاتی قرار گرفته و با دستور مقام قضایی توقیف شدند.

قاضی رسیدگی کننده به جرائم امنیتی و مواد مخدر کرمان افزود: باهدف تضعیف بنیان های مالی باندهای کلان مواد مخدر، توقیف اموال و وجوه نقد اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار سیستم قضایی و اداره کل اطلاعات استان کرمان قرار گرفته است.

وی یادآور شد: همانگونه که مشخص است انگیزه اصلی قاچاقچیان از خرید و فروش موادمخدر، تحصیل مال نامشروع است و طبق اصول حقوق جزاء چنانچه بخواهیم با این پدیده شوم ریشه ای مبارزه شود باید انگیزه افراد از ارتکاب آن جرم مورد هدف قرار گیرد.

گرامی عنوان کرد: طی یک ماه گذشته در راستای منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مبارزه ریشه ای با قاچاق مواد مخدر، اداره کل اطلاعات استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت تبعه پاکستانی سرکرده باندهای کلان موادمخدر در کرمان/تشکیل 11 پرونده پولشویی

بازداشت تبعه پاکستانی سرکرده باندهای کلان موادمخدر در کرمان/تشکیل 11 پرونده پولشویی