مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1397 ساعت 11:412018-07-21دانش

دانشگاه صنعتی شریف جایگاه 92 رتبه بندی عصرطلایی را کسب کرد


دانشگاه صنعتی شریف جایگاه 92 رتبه بندی "عصر طلایی" را کسب کرد و بعنوان برترین دانشگاه کشور معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ایران با 7 دانشگاه موقعیت مناسبی در بین دانشگاه های عصر طلایی کسب کرده است، دانشگاه های صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر، شهید بهشتی، شیراز و تبریز از دانشگاه های ممتاز عصر طلایی هستند.

جعفر مهراد موسس مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری با اشاره به رتبه بندی "عصر طلایی" تایمز، گفت: این نظام دانشگاه هایی را که در فاصله زمانی 1945 و 1967 تاسیس شده اند رتبه بندی می کند.

نام این رتبه بندی از دوران طلایی در آموزش عالی جهانی که صفت بارز آن گسترش سریع دانشگاه ها و سرمایه گذاری بیشتر در تحقیقات علمی است، ریشه گرفته است.

به گفته وی، رتبه بندی "عصر طلایی" حاوی 200 دانشگاه برتر جهان است که از بعد از جنگ جهانی دوم بین سال های 1945 و 1967 تاسیس شده اند و ایران در این نظام رتبه بندی 7 دانشگاه برتر دارد.

موسس مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری با بیان اینکه ده دانشگاه برتر نخست در این رتبه بندی، با کمی تفاوت در رتبه دانشگاه ها، دانشگاه هایی است که در رتبه بندی سال 2017 نیز دیده می شود، بیان کرد: در این رتبه بندی بیشترین تغییر در مورد دانشگاه چینی هنگ کنگ است که با صعود سه پله ای در جایگاه سوم نشسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه صنعتی شریف جایگاه 92 رتبه بندی عصرطلایی را کسب کرد

دانشگاه صنعتی شریف جایگاه 92 رتبه بندی عصرطلایی را کسب کرد