مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1397 ساعت 11:252018-07-21فرهنگي

جایزه «تصویر طبیب» به بهترین فیلم اهدا می شود


در سومین جشنواره ملی فیلم سلامت، رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران به بهترین فیلمی که توانسته باشد تصویری منصفانه از تعهد حرفه ای یک پزشک به نمایش بگذارد، - جایزه تصویر طبیب می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا یه نقل از ستاد خبری جشنواره ملی فیلم سلامت، در جلسه ای که در دفتر رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، دکتر عباسعلی کریمی (رییس دانشگاه)، دکتر محمد کیاسالار (دبیر جشنواره)، دکتر علیرضا پارساپور (مدیر روابط عمومی دانشگاه) و دکتر حمیدرضا نمازی (مدیر انجمن اخلاق پزشکی) در خصوص راهکارهای همکاری و هم افزایی جشنواره فیلم سلامت با نهادهای علمی و دانشگاهی گفتگو و همفکری کردند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران در توضیح طرح جایزه تصویر طبیب در جشنواره فیلم سلامت گفت: متاسفانه تصویری که به طور معمول از پزشکان در سینما و تلویزیون می بینیم، تصویری غیرمنصفانه و غیرقابل اعتماد است و دود این بی انصافی و بی اعتمادسازی به چشم جامعه می رود.

شاید اقلیتی از پزشکان، مثل بقیه حرفه ها و صنف ها، بی اخلاق یا برج عاج نشین باشند ولی اکثریت اعضای جامعه پزشکی، پاکدست و مردمی هستند و بارها در بزنگاه هایی مانند جنگ و زلزله و.

جوهر اخلاقی خود را نشان داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه «تصویر طبیب» به بهترین فیلم اهدا می شود

جایزه «تصویر طبیب» به بهترین فیلم اهدا می شود