مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1397 ساعت 11:202018-07-21اقتصادي

از این تنور نانی گرم نمی شود...


گویا برای گلایه های آنان پایانی وجود ندارد، مدام می گویند بنویس همه چیز بد است، دستمزد پایین، نرخ بالای مواد اولیه، لحاظ نکردن یارانه و بالا بودن هزینه قبض ها به صورت سرسام آور طاقت همه ما را طاق کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز کاریشان از همان ابتدای صبح حوالی ساعت 5.

30 با گرمای تنور آغاز می شود و حداقل تا ساعت 20.

30 شب مهمان گرمای تمام نشدنی تنورهایشان هستند، کارشان آنقدر مهم است که یک روز تعطیلی آنها ممکن است یک محله را در طول روز سردرگم و آشفته کند.

شاید دیگر عطر نان پخته شده در فضای کاری برای آنها مفهومی نداشته باشد و هر روز به شکل روتین وار به پخت نان مشغول باشند، قرار گرفتن در کنار تنور و شنیدن صحبت های آنان برای دقایقی گرمای طاقت فرسایی را به چهره مان آورد، اما آنان هر روز ساعتها در کنار تنور ایستاده اند و ایستاده اند.

طوری صحبت می کنند که انگار هیچ چیز التیام بخش نارضایتی هایشان نیست، حتی گاهی در میان صحبت های خود به رفتار بد مشتریان نیز اشاره می کنند.

چانه نان را برداشت و همچنان که با وردنه مشغول پهن کردن آن بود گفت؛ گفتن این حرفها دردی از ما کم نخواهد کرد، پیرمردی که موهایش 25 سال است پای تنور داغ نانوایی سفید شده بود می گفت هیچ حرفی ندارم بگویم و فقط از ما درخواست کرد بنویسیم "خدا هیچ مردی را شرمنده خانواده اش نکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از این تنور نانی گرم نمی شود...

از این تنور نانی گرم نمی شود...