مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1397 ساعت 11:152018-07-21بين الملل

اولین سری از افراد مسلح و خانواده هایشان از حومه قنیطره خارج شدند


سری اول از افراد مسلح و خانواده هایشان که سازش با دولت سوریه را رد کردند از حومه قنیطره خارج شده و به سمت شمال سوریه رفتند.

همزمان قرار است، با استقرار پلیس روسیه و نیروهای سوریه در مناطق بین دمشق و جولان اشغالی و خروج نیروهای هم پیمان دمشق از این منطقه .

- پس از توافق برای بازگشت ارتش سوریه به مرزهای جولان اشغالی؛ اولین سری از افراد مسلح و خانواده هایشان از حومه قنیطره خارج شدند سری اول از افراد مسلح و خانواده هایشان که سازش با دولت سوریه را رد کردند از حومه قنیطره خارج شده و به سمت شمال سوریه رفتند.

همزمان قرار است، با استقرار پلیس روسیه و نیروهای سوریه در مناطق بین دمشق و جولان اشغالی و خروج نیروهای هم پیمان دمشق از این منطقه توافق امضا شده در سال 1974 مجددا اجرایی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، نزدیک به 55 اتوبوس حامل صدها تن از افراد مسلح و خانواده هایشان از روستای "ام باطنه" در حومه قنیطره از طریق گذرگاه "جبا" به شمال سوریه منتقل شدند.

این اقدام در راستای توافق ارتش سوریه با شورشیان برای تخلیه روستاها و شهرک های حومه قنیطره صورت گرفته است.

بقیه افراد مسلح نیز امروز (شنبه) از این مناطق خارج می شوند و به اوضاع بقیه افراد مسلحی که می خواهند در این مناطق بمانند، رسیدگی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین سری از افراد مسلح و خانواده هایشان از حومه قنیطره خارج شدند

اولین سری از افراد مسلح و خانواده هایشان از حومه قنیطره خارج شدند