مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1397 ساعت 11:052018-07-21سياسي

تمرین توجه به نیازهای فرزندان، ره آورد طرح " خانه و مدرسه "


​مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: بهبود توانایی والدین برای مهارت های فرزندپروری و بهبود توانایی برای گوش فرا دادن و برقراری ارتباط با فرزندان از کارکردهای طرح " خانه و مدرسه " است.

- تمرین توجه به نیازهای فرزندان، ره آورد طرح " خانه و مدرسه " ​مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: بهبود توانایی والدین برای مهارت های فرزندپروری و بهبود توانایی برای گوش فرا دادن و برقراری ارتباط با فرزندان از کارکردهای طرح " خانه و مدرسه " است.

علی عرب نژاد در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: طرح " خانه و مدرسه " به صورت پایلوت در سال های 94 و 95 در یک مهد کودک توسط معاونت امور توسعه پیشگیری استان و دفتر پیشگیری از اعتیاد و از محل اعتبارات ستاد مبارزه با مواد مخدر اجرایی گردیده است.

وی افزود: در سال گذشته، این طرح در هفت مهد کودک مناطق حاشیه و معرض آسیب و از محل اعتبارات ستاد مبارزه با مواد مخدر و سازمان بهزیستی کشور اجرا شد.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی ادامه داد: افزایش انسجام و همبستگی اعضای خانواده، توانمندسازی والدین در مدیریت و کنترل خانواده و بهبود و تقویت روابط اعضای خانواده، افزایش عوامل محافظتی در مراقبت از کودکان به ویژه افزایش رابطه والدین با فرزندان و بهبود توانایی والدین برای مهارت های فرزند پروری و بهبود توانا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرین توجه به نیازهای فرزندان، ره آورد طرح " خانه و مدرسه "

تمرین توجه به نیازهای فرزندان، ره آورد طرح " خانه و مدرسه "