مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1397 ساعت 11:002018-07-21سياسي

هنوز نتوانسته ایم «بیگانه دیتا»های تلگرام در داخل کشور را حذف کنیم


ما هنوز نتوانسته ایم بیگ دیتاهای تلگرام را در داخل کشور حذف کنیم و دشمنان می توانند از اطلاعات موجود این داده ها استفاده کنند که این اطلاعات تسلطی به دشمن می دهد تا مسائل جامعه ما را بهتر از ما رصد کنند.

- هنوز نتوانسته ایم بیگانه دیتا های تلگرام در داخل کشور را حذف کنیم رییس سازمان پدافند غیرعامل گفت: ما هنوز نتوانسته ایم بیگ دیتاهای تلگرام را در داخل کشور حذف کنیم و دشمنان می توانند از اطلاعات موجود این داده ها استفاده کنند که این اطلاعات تسلطی به دشمن می دهد تا مسائل جامعه ما را بهتر از ما رصد کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور در اولین جلسه شورای پدافند غیر عامل استان آذربایجان غربی که با حضور استاندار و اعضاء شورا تشکیل شد گفت: کارکرد های پدافند غیر عامل بیشتر در بخش کشوری است، زیرا سازمان های نظامی در ساختار خود این موضوعات را پیگیری می کنند.

پدافند غیر عامل از لحاظ ساختار، زیر مجموعه نیروهای مسلح است اما حوزه عملکردش در بخش های کشوری ست و تلاش می کند دستگاه های کشوری را بر اساس اصول پدافند غیر عامل طراحی و مصون سازی کند.

رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور اظهار کرد: براساس ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح، استاندار به عنوان فرمانده دفاع غیرنظامی استان انتخاب شد تا در موضع پدافند غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز نتوانسته ایم «بیگانه دیتا»های تلگرام در داخل کشور را حذف کنیم

هنوز نتوانسته ایم «بیگانه دیتا»های تلگرام در داخل کشور را حذف کنیم