مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1397 ساعت 10:412018-07-21اجتماعي

تعداد حجاج ایرانی در مدینه به بیش از 5 هزار نفر رسید/ آخرین وضعیت زائران ایرانی


معاون ستاد مدینه با اشاره به اینکه شرایط خوبی برای ورود زائران به مدینه منوره و اسکان آن ها در هتل ها فراهم شده است، گفت: تعداد حجاج ایرانی در مدینه به بیش از 5 هزار نفر رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، جواد شاد با اشاره به اینکه پیش بینی های لازم برای ورود زائران کشورمان به مدینه منوره صورت گرفته است، اظهار کرد: با پرواز هایی که امروز (جمعه) وارد مدینه می شود، تعداد زائران کشورمان به 5 هزار و 222 نفر می رسد.

وی ادامه داد: 50 درصد زائران، مدینه قبل و 50 درصد مدینه بعد هستند؛ نخستین کاروان زائران روز 27 تیر وارد مدینه شده اند و پس از شش روز از مدینه به مکه خواهند رفت.

معاون ستاد مدینه تصریح کرد: نخستین زائران کشورمان در فرودگاه مدینه توسط کشور میزبان مورد استقبال قرار گرفتن همچنین با حضور نصرالله فرهمند رییس ستاد مکه، بنده و سایر مسئولان کشورمان در مدینه و مسئولان موسسه الاهلیه عربستان از زائران با گل، گلاب و شیرینی در هتل روضه المبارک استقبال خوبی انجام شد.

شاد خاطرنشان کرد: خدمات اسکان، تغذیه و تدارکات و خدمات رسانی به زائران توسط مدیران مجموعه ایرانی و نظارت توسط همکاران ستادی در حال انجام است همچنین آشپزخانه های مدینه فعال شده اند و غذای مورد نیاز زائران را طبخ می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد حجاج ایرانی در مدینه به بیش از 5 هزار نفر رسید/ آخرین وضعیت زائران ایرانی

تعداد حجاج ایرانی در مدینه به بیش از 5 هزار نفر رسید/ آخرین وضعیت زائران ایرانی