مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 تیر 1397 ساعت 23:512018-07-20سياسي

«اف بی ای» از تلاش ترامپ برای لاپوشانی فساد جنسی اش فایل ضبط شده دارد


رسانه های آمریکایی گزارش داده اند اف بی آی فایل ضبط شده ای از مکالمه ترامپ با وکیل شخصی اش درباره لاپوشانی فساد جنسی اش در اختیار دارد.

- اف بی ای از تلاش ترامپ برای لاپوشانی فساد جنسی اش فایل ضبط شده دارد " رسانه های آمریکایی گزارش داده اند اف بی آی فایل ضبط شده ای از مکالمه ترامپ با وکیل شخصی اش درباره لاپوشانی فساد جنسی اش در اختیار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو"، مایکل کوهن ، وکیل شخصی دونالد ترامپ ، رییس جمهور آمریکا دو ماه قبل از انتخابات سال 2016، مکالمه خودش با ترامپ که درباره پرداخت حق السکوت به مدل سابق مجله پلی بوی برای جلوگیری از افشاگری های او درباره روابط جنسی اش با ترامپ بوده را ضبط کرده است.

روزنامه نیویورک تایمز با گزارش این خبر افزود این فایل ضبط شده جزو اسنادی است که اف بی آی در جریان حمله فروردین ماه به دفتر کار و منزل مایکل کوهن به دست آورده است.

مأموران اداره تحقیقات فدرال آمریکا، فروردین ماه برای به دست آوردن اسنادی درباره اقدام ترامپ برای پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم های مستهجن به دفتر کار مایکل کوهن یورش بردند.

وزارت دادگستری آمریکا در حال تحقیق درباره نقش آقای کوهن در پرداخت حق السکوت به چند زن، برای جلوگیری از افشاگری های آنها درباره روابط جنسی شان با ترامپ، قبل از انتخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اف بی ای» از تلاش ترامپ برای لاپوشانی فساد جنسی اش فایل ضبط شده دارد

«اف بی ای» از تلاش ترامپ برای لاپوشانی فساد جنسی اش فایل ضبط شده دارد