مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 تیر 1397 ساعت 18:112018-07-20بين الملل

مقام صهیونیست: نتانیاهو نقشی در شکل گیری نظر ترامپ درباره برجام نداشته است


یکی از مقامات شاغل در دفتر نتانیاهو با رد کردن گفته های چند روز پیش نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفته که وی تصمیمی در جهت دادن به نظر ترامپ برای خروج از برجام نداشته و این اقدام از همان ابتدای ورود ترامپ به کارزار انتخاباتی، - از اهداف عمده وی بوده است.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، 3 روز پس از رسانه ای شدن ادعای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر نقش کلیدی وی در متقاعد کردن آمریکا به خروج از برجام، رسانه های صهیونیست این ادعا را رد کردند.

سه شنبه گذشته بود که نتانیاهو در یک ضیافت خصوصی اعضای حزب لیکود، ادعا کرد که عامل اصلی متقاعد شدن دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا به خروج از برجام بوده است.

(خبر مرتبط") حالا اما آنطور که جروزالم پست به نقل از یک مقام صهیونیست شاغل در دفتر نتانیاهو گزارش داده، این ادعا بی مبنا است.

این مقام بی نام صهیونیست گفته که ترامپ از همان ابتدا در گفت که این توافق وحشتناک است و در مخالفت با برجام در برابر بسیاری از رهبران کشورهای دیگر ایستاد.

به نظر می رسد منظور این مقام صهیونیست از رهبران کشورهای دیگر ، همان اروپایی هایی است که هنوز هم بر روی کاغذ، از طرف های متعهد به برجام محسوب می شوند و ظاهرا گام هایی برای حفاظت از شرکت های خود در برابر تحریم های آمریکا علیه ایران ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام صهیونیست: نتانیاهو نقشی در شکل گیری نظر ترامپ درباره برجام نداشته است

مقام صهیونیست: نتانیاهو نقشی در شکل گیری نظر ترامپ درباره برجام نداشته است