مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 تیر 1397 ساعت 16:012018-07-20بين الملل

روایت اهالی «فوعه و کفریا» از کارشکنی تروریست ها: تهدید به قتل و ذبح شدیم


شماری از اهالی شهرک های «فوعه و کفریا» که از سوی تروریست ها به گروگان گرفته شده بودند، به رسانه ها گفتند که تهدید به قتل و ذبح شدند.

- روایت اهالی فوعه و کفریا از کارشکنی تروریست ها: تهدید به قتل و ذبح شدیم شماری از اهالی شهرک های فوعه و کفریا که از سوی تروریست ها به گروگان گرفته شده بودند، به رسانه ها گفتند که تهدید به قتل و ذبح شدند.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، به رغم کارشکنی های عناصر تروریستی هیأت تحریر الشام در جریان اجرای توافق شهرک های فوعه و کفریا و گروگان گیری 900 تن از اهالی این دو شهرک، همه اهالی محاصره شده خود را به مناطق تحت کنترل ارتش سوریه رساندند.

گروهک تحریر الشام این تعداد از اهالی را که قرار بود در آخرین مرحله از توافق مذکور به اقامتگاه موقت جبرین منتقل شوند، بنا به دلایل نامعلومی گروگان گرفت و به گفته برخی رسانه ها حتی اقدام به مصادره اموال برخی از آن ها کرد.

شبکه المیادین لبنان که از نزدیک در جریان اجرای این توافق بوده و آن را پوشش می داد، امروز (جمعه) گزارش کرد که عناصر گروهک مذکور اهالی فوعه و کفریا را تهدید به قتل کرده اند.

یکی از بانوانی که از فوعه و کفریا بوده، به این شبکه گفت که عناصر مسلح به ما اهانت ها کردند و فحش دادند و ما را تهدید به قتل و ذبح کردند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت اهالی «فوعه و کفریا» از کارشکنی تروریست ها: تهدید به قتل و ذبح شدیم

روایت اهالی «فوعه و کفریا» از کارشکنی تروریست ها: تهدید به قتل و ذبح شدیم