مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 تیر 1397 ساعت 15:462018-07-20سياسي

استفاده صحیح از منابع داخلی در مقابل فشار اقتصادی دشمن به کارمان می آید


استفاده صحیح از منابع داخلی کشور و حفظ آن برای برون رفت از فشار اقتصادی دشمن به کمک ملت ما خواهد آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در کرج، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته کرج در جمع نمازگزاران گفت: ولایت فقیه هرگز اجازه نخواهد داد که کشور، تحت سلطه استعمارگران قرار بگیرد و این مردم نیز هرگز زیر بار یوغ استکبار نخواهند رفت و تمام این ها معنی امنیت است.

وی با بیان اینکه رهبری هرگز اجازه نخواهند داد که کشور و دستاوردهای آن مورد طمع مخالفین و بدخواهان قرار بگیرد، اظهار کرد: امروز کینه ها به صورت مدرن در جامعه بیان می شود، مخالفان و منافقین در فضاهای مجازی و رسانه ای تلاش می کنند با هر ترفندی آبروی ایران را زیر سؤال ببرند، داشته های مردم را به سخره بگیرند و از تنگناها برای مطامع خود دستاویز بسازند.

امام جمعه کرج ادامه داد: این اولین بار نیست که دشمن فشارهای خود را به کار می گیرد تا مردم را به ستوه بیاورد، ما استقامت و ایثار را در همین تنگناها آموخته ایم و این بار نیز استفاده صحیح از منابع داخلی کشور و حفظ آن برای برون رفت از فشار به کمک ملت ما خواهد آمد.

حسینی همدانی با اشاره به اینکه دشمن همواره در حال دسیسه چینی برای ضربه زدن به کشور ما است، اظهار کرد: توطئه بدخواهان و دشمنان قسم خورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده صحیح از منابع داخلی در مقابل فشار اقتصادی دشمن به کارمان می آید

استفاده صحیح از منابع داخلی در مقابل فشار اقتصادی دشمن به کارمان می آید