مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 تیر 1397 ساعت 15:262018-07-20اقتصادي

دلارها را به کسانی دادند که در فکر سفر به کشورهای خارجی و تفریح هستند


دلارها را ارزان به کسانی دادند که در فکر سفر به کشورهای خارجی و تفریح هستند اما برخی کالاهای مهم ارز نگرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور اظهار داشت: مردم در سختی هستند، مقام معظم رهبری بارها تأکید کردند به فکر مردم باشید و مشکلات را حل کنید؛ فقر بلای بدی است و باعث اختلاف و دشمنی بین مردم است؛ بی عدالتی زیاد شده و چه کسی باید با آن مقابله کند؟ وی با انتقاد از سیاست های اقتصادی دولت در تنظیم بازار ارز و طلا گفت: آیا ارزان فروشی سکه و ثروت های ملی تدبیر است؟ چرا این سکه ها را به کسانی که می خواهند ازدواج کنند نمی فروشیم و به عده ای رانت خوار می دهیم؟ میردامادی افزود: دلارها را ارزان به کسانی دادند که در فکر سفر به کشورهای خارجی و تفریح هستند اما برخی کالاهای مهم ارز نگرفتند.

وی با بیان اینکه باید به مردم نشان دهیم در راه عدالت قدم برمی داریم گفت: رهبری فرمودند به کالای ایرانی بها دهیم، قاچاق را حذف کنیم و باید دید این قاچاق ها به کدام جریان وابسته است و باید با آن مقابله کرد.

امام جمعه موقت اصفهان بیان داشت:در بیانات مقام معظم رهبری آمده که می توانیم با همه کشورها به جز آمریکا ارتباط داشته باشیم اما ارتباط به معنی بندگی نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلارها را به کسانی دادند که در فکر سفر به کشورهای خارجی و تفریح هستند

دلارها را به کسانی دادند که در فکر سفر به کشورهای خارجی و تفریح هستند