مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 تیر 1397 ساعت 14:502018-07-20سياسي

رسیدگی به مشکلات اقتصادی مردم جزو اولویت های اصلی دولت باشد


توجه به مطالبات مردم از وظایف مسئولان نظام جمهوری اسلامی می باشد که به طور قطع رسیدگی به مشکلات موجود زمینه سوء استفاده دشمنان را از بین خواهد برد.

- امام جمعه زاهدان گفت: توجه به مطالبات مردم از وظایف مسئولان نظام جمهوری اسلامی می باشد که به طور قطع رسیدگی به مشکلات موجود زمینه سوء استفاده دشمنان را از بین خواهد برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه در مصلی قدس زاهدان افزود: رسیدگی به مشکل اقتصادی مردم محور کار مسوولان باشد وی در ادامه ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی ولادت حضرت امام رضا(ع) به تشریح سجایای آن حضرت پرداخت و اظهار کرد: سنت و خصلتی که از امامان باید به ارث ببریم فقط صبر و استقامت است.

خطیب نماز جمعه زاهدان افزود: سنت و خصلتی که از امامان باید به ارث ببریم فقط صبر و استقامت است.

امام جمعه زاهدان گفت: ما در حدی امامان خود را بالا و والا می دانیم که حتی حضرت عیسی در روز قیامت پشت سر امامان ما راه خواهد رفت واین عقیده ما است نه تنها ما بلکه اهل سنت به این عقیده ایمان دارند.

سلیمانی ادامه داد: سعی کنیم این صفات را از امام رضا(ع) یاد بگیریم رازداری، بردباری و سوم صبر تا انشالله بتوانیم راه این امام معصوم و پیشوا شیعیان را به درستی انجام دهیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به مشکلات اقتصادی مردم جزو اولویت های اصلی دولت باشد

رسیدگی به مشکلات اقتصادی مردم جزو اولویت های اصلی دولت باشد