مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 تیر 1397 ساعت 13:562018-07-20سياسي

آمریکا در تحقق معامله قرن شکست خواهد خورد


امام جمعه زنجان با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب، آمریکا تلاش دارد که معامله قرن را عملی سازد، افزود: همانطور که رهبری هم فرمودند، هرگز این اتفاق عملی نخواهد شد و دشمن در این توطئه هم شکست خواهد خورد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه زنجان با اشاره به قرار گرفتن در هفته با سعادت و مبارک کرامت اظهار کرد: در این دهه ولادت دو بزرگوار حضرت معصومه (سلام الله علیه) و حضرت امام رضا (ع) قرار گرفته کسانی که برای این کشور برکت و سعادت را ارمغان آورده اند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه در این هفته ولادت با سعادت ولی نعمت بزرگمان قرار گرفته است، افزود: امام رضا (ع) موجب برکت برای ملت ایران است.

وی با بیان اینکه ائمه معصومین(ع) از علوم و فضایل بیشتری برخوردار هستند و توصیه شده است که باید از رهنمود آنها بهره گرفته و از رهنمودهای آنها بهره بگیریم، تصریح کرد: ائمه معصومین(ع) حجت خداوند بر روی زمین هستند.

آیت الله خاتمی با اشاره سالروز گرامیداشت احمدبن موسی برادر امام رضا (علیه السلام) اشاره کرد و گفت: بعد از اعطای مقام ولایت عهدی به امام رضا شوقی در میان فرزندان ائمه معصومین ایجاد شد و آنها به سوی ایران حرکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا در تحقق معامله قرن شکست خواهد خورد

آمریکا در تحقق معامله قرن شکست خواهد خورد