مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 تیر 1397 ساعت 13:152018-07-20بين الملل

هیئت آمریکایی برای گفت وگو در مورد تحریم های ایران به ترکیه سفر می کند


بنابر اعلام یکی از مقامات وزارت خارجه ترکیه قرار است روز جمعه یک هیئت آمریکایی برای گفت وگو در مورد سیاست های تحریمی آمریکا علیه ایران به کشور ترکیه سفر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رویترز، به گفته یکی از مقام های وزارت خارجه ترکیه قرار است که امروز هیاتی از طرف وزارت خارجه و وزارت خزانه داری آمریکا به ترکیه رفته و با مقامات این کشور دیدار و گفتگو کنند.

موضوع مذاکرات اعمال تحریم های اقتصادی علیه ایران است.

یک مقام آمریکایی که خواست نامش فاش نشود در گفت وگو با رویترز گفت که این هیئت در حال حاضر در هند سرگرم گفتگو با مقامات این کشور است و از آنجا به آنکارا می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه پیش تر در خصوص اقدامات آمریکا علیه ایران درباره برجام گفت: تصمیمات آمریکا درباره ایران را درست نمی دانیم.

اگر با ایران مسئله ای دارید دور یک میز نشسته و آن را حل کنید.

وی افزود: در گذشته مذاکرات طولانی درباره موضوع هسته ای ایران بین آمریکا، اتحادیه اروپا و ایران انجام گرفت و در نهایت به تفاهم رسیده و معاهده ای امضا کردند، اما آمریکا در دوره جدید(ترامپ) اعلام کرد که از این معاهده خارج می شود ولی اتحادیه اروپا بر ادامه حضور خود بر آن تاکید کرده و یادآور شد که ما به این تفاهمنامه پایبند هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت آمریکایی برای گفت وگو در مورد تحریم های ایران به ترکیه سفر می کند

هیئت آمریکایی برای گفت وگو در مورد تحریم های ایران به ترکیه سفر می کند