مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 تیر 1397 ساعت 11:562018-07-20بين الملل

هشدار مرجع تقلید عراقی در خصوص تاخیر در تشکیل کابینه


مرجع تقلید عراقی ضمن هشدار درباره تاخیر در تشکیل کابینه جدید اعلام کرد که این تاخیر می تواند باعث باز شدن «درهای جهنم» به روی عراق شود.

- مرجع تقلید عراقی ضمن هشدار درباره تاخیر در تشکیل کابینه جدید اعلام کرد که این تاخیر می تواند باعث باز شدن درهای جهنم به روی عراق شود.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد تقی المدرسی از مراجع تقلید عراق امروز جمعه هشدار داد که در صورت ادامه تاخیر غیر قابل توجیه تشکیل کابینه جدید، مسئولان عراقی باید مسئولیت تاریخی شکاف های ناشی از این تاخیر را بر عهده بگیرند.

المدرسی با صدور بیانیه ای با اشاره به اعتراضات مردم عراق به مشکلات بیکاری و خدماتی اعلام کرد که رویدادهای اخیر عراق نشان می دهد که در همکاری بین مردم عراق و دستگاه های مجری تامین خدمات شکاف هایی وجود دارد و همین شکاف ها باعث شده که برخی از ضعف خدمات رسانی سوء استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالسومریه نیوز، او از ضعف عملکرد مسئولان عراقی در تامین خدمات انتقاد کرد و گفت: تاخیر غیر قابل توجیه در تشکیل دولت، ممکن است درهای جهنم را به روی عراق باز کند.

محمد تقی المدرسی در پایان بیانیه خود تاکید کرد که همکاری بین جریان های سیاسی و طرف های مسئول با اجتناب از زیاده خواهی ها و در پیش گرفتن راه مصالحه ضرورت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مرجع تقلید عراقی در خصوص تاخیر در تشکیل کابینه

هشدار مرجع تقلید عراقی در خصوص تاخیر در تشکیل کابینه