مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 تیر 1397 ساعت 10:352018-07-20ورزشي

صعود دو نماینده ایران به فینال کاراته دانشجویان جهان


دومین روز از رقابت های کاراته دانشجویان جهان در حالی پیگیری شد که دو ورزشکار کشورمان موفق به راهیابی به دیدار فینال و یک کاراته کا به مسابقه رده بندی رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در دومین روز از برگزاری مسابقات کاراته دانشجویان جهان که در کشور ژاپن در جریان است ، ملیکا احدی و صالح اباذری به فینال راه یافتند و بهنوش نجفی برای کسب مدال برنز رقابتهای جهانی راهی دیدار رده بندی شد.

بنا براین گزارش در رقابت های امروز که در بخش کومیته انفرادی پیگیری شد ، ملیکا احدی در وزن منهای 61 کیلو گرم حریفانی از کشورهای لهستان، ایتالیا و چین تایپه را با شکست بدرقه کرد و به فینال رقابت های دانشجویان رسید تا برای کسب نشان طلا به مصاف حریفی از ژاپن برود.

در وزن منهای 68 کیلو گرم بهنوش نجفی بعد از شکست 2 بر یک مقابل کاراته کای ژاپنی، با راهیابی حریف به فینال، مبارزاتش را در جدول شانس مجدد دنبال کرد که با برد 6 بر صفر برابر حریف چین تاپیه ای، در آخرین پیکار و برای کسب نشان برنز دانشجویان جهان به دیدار حریفی از هنک کنگ خواهد رفت.

همچنین صالح اباذری در وزن مثبت 84 کیلو گرم 4 بر صفر حریف فرانسوی را برد و با نتیجه 2 بریک حریف مجارستان را با شکست بدرقه کرد و راهی دیدار نهایی شد و در فینال باید به مصاف نماینده ژاپن برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود دو نماینده ایران به فینال کاراته دانشجویان جهان

صعود دو نماینده ایران به فینال کاراته دانشجویان جهان