مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 تیر 1397 ساعت 09:562018-07-20سياسي

دشمن امروز به استیصال افتاده است/ سوءمدیریت سبب بسیاری از مشکلات اقتصادی است


امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه سوءمدیریت سبب بسیاری از مشکلات اقتصادی است، گفت: ملت ما 8 سال در آتش و خون با تمام مستکبران عالم جنگید، حالا هم سختی و مشکلات داریم، - اما دشمنان کاری از پیش نمی برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه، آیت الله کاظم صدیقی شامگاه پنج شنبه در همایش استانی بزرگداشت امامزادگان و تجلیل از فعالان بقاع متبرکه خراسان رضوی که در بقعه متبرکه بی بی حسنیه برگزار شد، گفت: آنچه که امروز در دنیای کفر و ظلم علیه ما مطرح می شود و امت اسلامی را متهم به ضدحقوق بشر و حقوق زنان می کنند، همه از روی ضعف و ضلالت و گمراهی است، چراکه نمی دانند که این امت چه تکریم و تجلیلی از بانوانی همچون حضرت فاطمه معصومه (س) و دیگر بقاع متبرکه می کنند.

وی با بیان اینکه سوءمدیریت سبب بسیاری از مشکلات اقتصادی شده است، خاطرنشان کرد: ملت ما 8 سال در آتش و خون با تمام مستکبران عالم جنگید، حالا هم سختی و مشکلات داریم، اما دشمنان کاری از پیش نمی برد.

امام جمعه موقت تهران افزود: امروز که جبهه استکبار با تمام امکانات و تجهیزات به جنگ با انقلاب اسلامی برخاسته، حضور مقتدرانه مردم در صحنه های مختلف انقلاب پاسخ دندان شکنی به آمریکایی ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن امروز به استیصال افتاده است/ سوءمدیریت سبب بسیاری از مشکلات اقتصادی است

دشمن امروز به استیصال افتاده است/ سوءمدیریت سبب بسیاری از مشکلات اقتصادی است