مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 تیر 1397 ساعت 09:452018-07-20سياسي

بیماران اوتیسم رو به افزایش هستند


رییس اداره بهزیستی شهرستان گلپایگان گفت: سال گذشته طرح غربالگری ژنتیک در شهرستان گلپایگان اجرا شد، اما متاسفانه مراجعان خاصی در این حوزه وجود نداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا- حسن مرادی در جلسه شورای اداری شهرستان، اظهار کرد: سال گذشته 1120 نوزاد تحت معاینه شنوایی قرار گرفتند که 11 نفر آنها مشکل شنوایی داشتند، هم چنین 4300 نفر کودک زیر شش سال نیز تحت معاینه بینایی سنجی قرار گرفته اند که 63 نفر آنها مشکل تنبلی چشم داشتند.

وی ادامه داد: در حال حاضر چهار مرکز مشاوره در سطح شهرستان فعال است که در سال جاری پنجمین مرکز نیز افتتاح خواهد شد، هم چنین یک مرکز ترک اعتیاد سرپایی و کمپ ترک اعتیاد نیز در گلپایگان مشغول به کار است.

رییس اداره بهزیستی شهرستان گلپایگان گفت: آموزش های پیش از ازدواج، زندگی و خانواده، پیشگیری از اعتیاد، مهارت های زندگی و .

در سطح شهرستان در حوزه پیشگیری در حال اجرا است.

سال گذشته طرح غربالگری ژنتیک در شهرستان اجرا شد، اما متاسفانه مراجعان خاصی در این حوزه وجود نداشت.

وی در خصوص حوزه توانبخشی با بیان اینکه اکنون 1761 معلول تحت پوشش اداره بهزیستی هستند که 550 نفر آنها مستمری بگیر هستند، افزود: 30 معلول ضایعه نخاعی در گلپایگان نیازمند خدمات خاص از جمله مراقبت در منزل و نیازمند حمایت بیشتر هستند و در این راستا نیازمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران اوتیسم رو به افزایش هستند

بیماران اوتیسم رو به افزایش هستند