مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 تیر 1397 ساعت 08:502018-07-20اقتصادي

بسته های امنیت غذایی همگانی طرحی برای شدت گرفتن تحریم ها


معاون اقتصادی وزارت اقتصاد با اشاره به در دست تدوین بودن طرح بسته های امینت غذایی برای شهروندان، میزان پوشش این بسته ها را وابسته به شدت تحریم های پیش رو توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با نوسانات در بازارهای مسکن، سکه و ارز، پیش بینی می شود که حوزه های کالایی و اقلام خوراکی نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود، بسیاری از کارشناسان معتقدند حجم نقدینگی ها که مطابق گزارش بانک مرکزی تا اسفندماه حدود 1500 میلیارد تومان بوده است هنوز بالا است و ممکن است از حوزه کالاهای سرمایه ای به کالاهای غیرسرمایه ای و خوراکی هم سرایت کند.

از سوی دیگر همزمان با بالا رفتن قیمت کالاها در حوزه های سرمایه ای، بسیاری از افرادی که سرمایه ای در دست خود دارند می توانند با سرمایه گذاری در بازارهای مالی تا حدودی ارزش پول خود را حفظ کرده یا حتی افزایش دهند و سود هم ببرند.

در این باره از معاون اقتصادی وزارت اقتصاد پرسیدیم که آیا با توجه به در پیش بودن تحریم ها و تورم احتمالی همراه با آن چه برنامه ای برای افزایش قدرت خرید اقشاری دارند که نمی توانند در سرمایه گذاری های بازارهای سرمایه ای شرکت کنند؟ وی در پاسخ به این سوال با بیان اینکه دولت برنامه ای برای حمایت غذایی از اقشار ضعیفتر دارد گفت: دولت در حال تکمیل این طرح است که در صورت نهایی شدن جزییات آن اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته های امنیت غذایی همگانی طرحی برای شدت گرفتن تحریم ها

بسته های امنیت غذایی همگانی طرحی برای شدت گرفتن تحریم ها