مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 تیر 1397 ساعت 08:302018-07-20فناوري

چگونه مصرف اینترنت همراه گوشی را کاهش دهیم؟


از آنجا که مصرف اینترنت همراه یا دیتای گوشی هوشمند معمولا برای کاربران موبایل هزینه های گزاف و سنگینی را ایجاد می کند، اطلاع از اینکه چگونه مصرف اینترنت سیم کارت و همراه گوشی هوشمند را کاهش دهیم، - می تواند به کاربران در کاهش هزینه هایشان کمک به سزایی داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت digitaltrends، مطالب این گزارش می تواند به کاربران گوشی های هوشمند کمک کند تا بر روی میزان مصرف اینترنت همراه یا دیتای گوشی هوشمند خود مدیریت بیشتری داشته باشند و از پرداخت هزینه های اضافی جلوگیری کنند.

1.

کنترل مصرف اینترنت دیتا کاربران در وهله نخست، باید برروی میزان اینترنت همراه گوشی خود مدیریت داشته باشند تا هزینه های گزافی را برای پرداخت های مجدد و خریداری بسته های اینترنتی گران قیمت متحمل نشوند.

2.

اعمال محدودیت در مصرف اینترنت دیتا در تنظیمات گوشی و قسمت مصرف اینترنت دیتا، شما قادر خواهید بود به منظور عدم تجاوز از مصرف بیش از اندازه دیتا برای اپلیکیشن های خاص و موردنظر خود، محدودیت اعمال کنید.

3.

چک کردن اپلیکیشن های پرمصرف یکی از راه هایی که به کاربران کمک می کند هزینه های خود را برای خریداری بسته های اینترنتی و اینترنت همراه کاهش دهند، مراجعه به تنظیمات گوشی در قسمت دیتا و اینترنت همراه سیم کارت و مشاهده میزان مصرف اینترنت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه مصرف اینترنت همراه گوشی را کاهش دهیم؟

چگونه مصرف اینترنت همراه گوشی را کاهش دهیم؟