مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 تیر 1397 ساعت 04:402018-07-20پزشكي

عرضه دارویی برای درمان قطعی صرع با استفاده از 3 گیاه/تولید انبوه در سال آینده


محققان کشور با استفاده از 3 نوع گیاه دارویی، کپسولی را برای درمان بیماری صرع عرضه کردند که به گفته آن ها این دارو حتی برای بیماران مبتلایی که نیازمند جراحی هستند، - منجر به درمان قطعی آن خواهد شد.

رضا مظلوم فارسی باف، مجری طرح در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به چالش های موجود در زمینه داروهای درمان بیماری صرع گفت: داروهای شیمیایی درمان بیماری صرع مانند "فنوباربیتال" که در درمان تشنج و صرع در دنیا استفاده می شود، به دلیل وابستگی بیمار به این نوع داروها، بیمار باید در طولانی مدت از این داروها مصرف کند، در حالی که این داروها دارای عوارض هستند.

وی خواب آلودگی شدید، تشنج های دائمی و آسیب های شدید جسمی را از جمله عوارض جانبی داروهای شیمیایی درمان صرع عنوان کرد و یادآور شد: از این رو داروهایی که برای درمان این بیماری در دنیا عرضه شده است، تاکنون منجر به درمان کامل این بیماری نشده است.

فارسی باف، از تولید اولین دارو برای درمان صرع خبر داد و اظهار کرد: این دارو با ترکیب 3 نوع گیاه تولید شده که در درمان قطعی بیماری صرع موثر است.

این محقق با بیان اینکه داروهای تولید شده در دنیا بر پایه مواد شیمیایی است، ادامه داد: این داروها پس از مدتی اثرات خود را از دست می دهد و پزشک مجبور است که یا داروی جایگزین برای بیمار تجویز کند و یا دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه دارویی برای درمان قطعی صرع با استفاده از 3 گیاه/تولید انبوه در سال آینده

عرضه دارویی برای درمان قطعی صرع با استفاده از 3 گیاه/تولید انبوه در سال آینده