مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 تیر 1397 ساعت 04:362018-07-20بين الملل

رهبر دموکرات های سنا: ترامپ نباید یک بار دیگر با پوتین دیدار کند


ارشدترین سناتور دموکرات کنگره آمریکا در مخالفت با دعوت از رییس جمهور روسیه برای سفر به واشنگتن گفت که «دونالد ترامپ» نباید یک بار دیگر دیداری خصوصی با «ولادیمیر پوتین» داشته باشد.

- ارشدترین سناتور دموکرات کنگره آمریکا در مخالفت با دعوت از رییس جمهور روسیه برای سفر به واشنگتن گفت که دونالد ترامپ نباید یک بار دیگر دیداری خصوصی با ولادیمیر پوتین داشته باشد.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی که در آمریکا درباره دیدار و نشست اخیر روسای جمهور این کشور و روسیه در فنلاند تنش ها همچنان ادامه دارد، رهبر سناتورهای دموکرات آمریکایی با دیدار آتی خصوصی دونالد ترامپ با همتای روس و دعوت از او برای سفر به واشنگتن مخالفت کرد.

چاک شومر سناتور ارشد دموکرات و رهبر اقلیت دموکرات ها در مجلس سنای آمریکا به خبر دعوت از رییس جمهور روسیه برای سفر به واشنگتن و دیدار با دونالد ترامپ واکنشن نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز، شومر اعلام کرد: تا زمانی که ما ندانیم در ملاقات دو ساعته (ترامپ با پوتین) در هلسینکی چه اتفاقی افتاد، رییس جمهور نباید تعامل دو نفره ای با پوتین داشته باشد، خواه این دیدار در آمریکا باشد، خواه در روسیه یا هر جای دیگری .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر دموکرات های سنا: ترامپ نباید یک بار دیگر با پوتین دیدار کند

رهبر دموکرات های سنا: ترامپ نباید یک بار دیگر با پوتین دیدار کند