مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 تیر 1397 ساعت 23:202018-07-19ورزشي

جزییات برنامه 5 میلیون دلاری کی روش برای آماده سازی تا جام ملت ها


کارلوس کی روش برای آماده سازی تیم ملی تا جام ملت های آسیا خواستار بودجه ای در حدود 5 میلیون دلار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بلافاصله بعد از اتمام جام جهانی 2018 روسیه، جلسات کارلوس کی روش و فدراسیون فوتبال برای تمدید قرارداد این مربی پرتغالی برگزار شد و این مربی این بار تاکید کرد که برای ماندن در ایران به قول و قرارهایش با مقامات فدراسیون فوتبال اکتفا نمی کند و برای برگزاری اردوهای تدارکاتی نیازمند تضمین است.

دو خواسته مهم کی روش برای تمدید قرارداد او در دیدار با مهدی تاج خواهان دو مساله بسیار مهم از دیدگاه خودش شده است: نخست رفع مشکل سربازی بازیکنان جوان تیم ملی و دوم، قطعی شدن برگزاری اردوها و بازی های تدارکاتی در شش ماه آینده.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان که در خلال جام جهانی قول داده بود که قرارداد سرمربی پرتغالی تمدید می شود، تمام زور خود را برای گرفتن معافیت سربازی هفت بازیکن جوان تیم ملی زد اما با واکنش منفی ستادکل نیروهای مسلح مواجه شد تا حداقل از گرفتن معافیت دائم این بازیکنان منصرف شود و به گرفتن مجوز خروج از کشور در آستانه مسابقات و اردوها اکتفا کند.

اما مهم ترین خواسته کی روش گرفتن معافیت سربازی بازیکنان نیست و او به برگزاری ارودها و بازی های تدارکاتی در خلال لیگ برتر تاکید دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برنامه 5 میلیون دلاری کی روش برای آماده سازی تا جام ملت ها

جزییات برنامه 5 میلیون دلاری کی روش برای آماده سازی تا جام ملت ها