مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 تیر 1397 ساعت 18:162018-07-19سياسي

اجرای 104 هزار طرح اشتغال در خراسان رضوی توسط کمیته امداد


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی از اجرای 104 هزار طرح اشتغال در این استان خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حبیب الله آسوده ظهر امروز در نشست خبری که در دفتر خبرگزاری فارس خراسان رضوی برگزار شد؛ گفت: وظیفه کمیته امداد، ترویج فرهنگ انفاق و احسان است که بخشی از آن نمادسازی است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره به اینکه نمادهای صندوق های کمیته امداد امیدبخش است؛ اضافه کرد: در مجموع، کمک های مردمی در سه ماه اخیر بیش از 35 درصد رشد داشته، همچنین، 50 درصد زکات فطریه نسبت به سال گذشته رشد داشته که نشان دهنده اعتماد مردم است.

   وی بیان کرد: کار خیر، همبستگی را بین مردم ایجاد می کند و این انتقال خیر و ترویج فرهنگ صدقات در 4 ماهه اخیر با وجود مشکلات اقتصادی در خصوص صدقات بسیار خوب بوده است.

  آسوده با تاکید بر اینکه صدقات پرداخت شده به کمیته امداد در زمینه های درمان نیازمندان، آموزش محرومین، مسکن نیازمندان، ابن سبیل، تحصیل خانواده افراد نیازمند و معیشت هزینه می شود؛ ادامه داد:  صدقات از هیچ شهرستانی خارج نمی شود و در همان منطقه صرف می شود، در خراسان رضوی نیز به هیچ وجه وجوهات مردم از استان خارج نمی شود و در زکات نیز مستلزم آن است که فقط در منطقه خود هزینه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 104 هزار طرح اشتغال در خراسان رضوی توسط کمیته امداد

اجرای 104 هزار طرح اشتغال در خراسان رضوی توسط کمیته امداد