مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 تیر 1397 ساعت 17:352018-07-19سياسي

سند جامع گردشگری برای تصویب به دولت ارسال شده است


سند جامع گردشگری کشور برای تصویب به دولت ارسال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اصغر مونسان در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال ایسنا در رابطه با آخرین وضعیت سند جامع گردشگری کشور بیان کرد: خوشبختانه طی انتهای سال 96 این سند در سازمان آماده و برای تصویب به دولت ارسال شده که هم اکنون در کمیسیون های ویژه در حال رسیدگی است.

وی اضافه کرد: هم اکنون در کمیسیون فرهنگی این سند در حال پیگیری است که بعد از تصویب به صحن دولت رفته و نهایی خواهد شد بنابراین سازمان وظیفه خود را در این بابت انجام داده است.

مونسان به موضوع تبلیغات در راستای شناسایی آثار تاریخی به گردشگری گردشگران خارجی نیز اشاره کرد و گفت: تا به حال شاید به آن به دیده هزینه نگاه شده و عددهایی که اختصاص داده می شد خیلی کم بود و قادر نبودیم حتی تبلیغات را در سطح ملی و داخلی انجام بدهیم.

معاون رییس جمهور تصریح کرد: تبلیغات خارجی باید به صورت حرفه ای باشد و حتی برای طراحی آنها به بسته های تبلیغاتی نیاز است که باید از مشاورین خارجی استفاده کنیم این نوع تبلیغات نسبت به موارد داخلی گران تر تمام می شود.

رییس سازمان میراث فرهنگی کشور بیان کرد: خوشبختانه در سازمان برنامه و بودجه این موضوع پذیرفته شده و نسبت به سال 96 عدد خوبی برای تبلیغات خارجی اختصاص داده شده است اگرچه نسبت به آنچه هدف گذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند جامع گردشگری برای تصویب به دولت ارسال شده است

سند جامع گردشگری برای تصویب به دولت ارسال شده است