مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 تیر 1397 ساعت 16:352018-07-19سياسي

توسعه نوآوری در گرو توجه به سیاست های کلان/ جو حاکم بر جامعه جو سیاسی است


قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل در نخستین نشست سالانه "کارگروه چرخه نوآوری الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت" از حاکمیت مطلق جو سیاسی در جامعه انتقاد کرد و گفت: - قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل در نخستین نشست سالانه "کارگروه چرخه نوآوری الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت" از حاکمیت مطلق جو سیاسی در جامعه انتقاد کرد و گفت: در این فضا نمی توان از دانشجو انتظار داشت که دست به نوآوری بزند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین سالارآملی در این نشست که امروز ( 28 تیرماه) در مرکز الگوی پیشرفت اسلامی-ایرانی برگزار شد، اظهار کرد: در عرصه نوآوری، سیاست های کلان یا ابرسیاست ها مغفول مانده است.

قائم مقام وزیر علوم توضیح داد:حتی اگر نیروی انسانی، آموزش و پرورش، کشش بازار و بسیاری عوامل دیگر نیز تغییر کند، نوآوری در هر صورت تابعی از سیاست های کلان کشور محسوب می شود.

وی در همین زمینه بر لزوم همخوانی سیاست های کلان با سیاست های همجوار تأکید و خاطر نشان کرد: یکی از وظایف کارگروه چرخه نوآوری این است که به صحبت و فکر درباره این مسائل پرداخته و اثرگذاری آن در رابطه با توسعه نوآوری را مد نظر قرار دهد.

رییس کارگروه چرخه نوآوری ادامه داد: سیاست های بخش خصوصی و دولتی، مالی، سیاست های بانک مرکزی و همکاری های منطقه ای و بین المللی همگی در چارچوب سیاست ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه نوآوری در گرو توجه به سیاست های کلان/ جو حاکم بر جامعه جو سیاسی است

توسعه نوآوری در گرو توجه به سیاست های کلان/ جو حاکم بر جامعه جو سیاسی است