مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 تیر 1397 ساعت 16:312018-07-19اقتصادي

فارس گزارش می دهد رستوران سرگردنه و چپاول گردشگران خارجی


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان از ماجرای رستورانی گفت که در گردنه صلوات آباد سنندج، از گردشگران خارجی بیشتر پول می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سیدمحسن علوی در نشست ستاد هماهنگی تسهیل خدمات سفر استان کردستان که در دفتر معاونت عمرانی استانداری کردستان تشکیل شد، اظهار داشت: یک رستوران در گردنه صلوات آباد سنندج از گردشگران خارجی بیشتر پول می گیرد، این رستوران با دادن وجهی به رانندگان سواری به آنان توصیه می کند تا گردشگران عراقی را به آنجا ببرند.

به گفته وی، این واحد بین راهی غذایی را با چند برابر قیمت معمول به گردشگران خارجی ارائه می کند و گزارش تخلف این واحد غذایی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان در ادامه نبود فضای روباز برای برگزاری نمایشگاه در سنندج را از جمله مشکلات موجود در زمینه برگزاری جشنواره ها و برنامه های فرهنگی عنوان کرد.

علوی از برگزاری جشنواره های مختلف فرهنگی و هنری در استان همزمان با فصل تابستان خبر داد و افزود: جشنواره ماهیگیری در سد قشلاق سنندج، جشنواره برداشت انگور، جشنواره همبستگی اقوام ایرانی در مریوان و برگزاری جشنواره خرید تابستانه در بانه از جمله جشنواره هایی است که به منظور جذب گردشگر در استان در طول تاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد رستوران سرگردنه و چپاول گردشگران خارجی

فارس گزارش می دهد رستوران سرگردنه و چپاول گردشگران خارجی