مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 تیر 1397 ساعت 16:262018-07-19سياسي

پیامی از امام راحل که روحی تازه در مردم ایران دمید


روزی که امام خمینی(ره) این سخن را گفتند بی بی سی اعلام کرد؛ پیام امام آنقدر صادقانه بود که در کالبد خسته مردم ایران که از جنگ به ستوه آمده بودند روحی تازه دمید و مردم ایران همانند سال 1359 به میدان آمدند و دشمن مجبور به پذیرش آتش بس شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، اولین یادواره شهدای نیروی هوایی خراسان جنوبی ظهر امروز با حضور مسئولان استانی، همرزم شهید بابایی، خانواده شهدای نیروی هوایی و جمعی از پرسنل نیروی هوایی خراسان جنوبی برگزار شد.

در این مراسم خلبان حسین خلیلی همرزم شهید بابایی به یکی از سخنان رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست اشاره کرد و اظهار داشت: میزبانان مجاهدین اجر شهدا را دارند.

وی به حادثه شکست آمریکا در صحرای طبس اشاره و شکست آمریکا را در این نقطه لطف و عنایت خداوند دانست و گفت: یکی از ماندگارترین خاطرات من حضور در صحرای طبس بود.

همرزم شهید بابایی، رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره)، رشادت های شهدا و حمایت های مردمی را سبب زمینگیر شدن بعثی ها در هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و یادآور شد: عراق در محاسبات و حمله به ایران دچار اشتباه نشده بود بلکه فرماندهی امام خمینی(ره) و از خودگذشتگی و رشادت های نیروهای ایرانی سبب شکست نقشه های دشمن شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامی از امام راحل که روحی تازه در مردم ایران دمید

پیامی از امام راحل که روحی تازه در مردم ایران دمید