مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 تیر 1397 ساعت 16:162018-07-19فرهنگي

ارسال پرونده قلعه فلک الافلاک برای ثبت در یونسکو


رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: در صورت تخلیه کامل فضای اطراف قلعه فلک الافلاک تا پایان امسال، پرونده ثبت جهانی این اثر تاریخی سال 98 به یونسکو ارسال می شود.

- در صورت تخلیه حریم قلعه فلک الافلاک تا پایان امسال اجرا می شودارسال پرونده قلعه فلک الافلاک برای ثبت در یونسکو رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: در صورت تخلیه کامل فضای اطراف قلعه فلک الافلاک تا پایان امسال، پرونده ثبت جهانی این اثر تاریخی سال 98 به یونسکو ارسال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از خرم آباد، علی اصغر مونسان ظهر امروز در جریان بازدید از مجموعه تاریخی قلعه فلک الافلاک خرم آباد در جمع خبرنگاران بیان کرد: از همه مردم دعوت می شود تا از مجموعه زیبا و بی نظیر قلعه فلک الافلاک دیدن کنند چراکه در این اثر منحصربه فرد موزه های باستان شناسی و مردم شناسی خوبی وجود دارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه دو میلیارد تومان اعتباری که در سال 96 برای قلعه فلک الافلاک در نظر گرفته شده، این عدد در سال جاری به 35 میلیارد تومان افزایش یافته و می توان به اقدامات لازم مرمتی سرعت داده شود و شرایط را برای ساماندهی کلی این اثر تاریخی مهیا کرد.

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری عنوان کرد: همچنین ساختمان های جنبی این مجموعه در حال ترمیم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال پرونده قلعه فلک الافلاک برای ثبت در یونسکو

ارسال پرونده قلعه فلک الافلاک برای ثبت در یونسکو