مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 تیر 1397 ساعت 15:212018-07-19سياسي

گفت وگو با دانشمندی که هدف ترور است + فیلم


یک دانشمند هسته ای که نامش در فهرست ترور دشمنان قرار گرفته است، در این باره گفت: زندگی در این شرایط برایم سخت نیست، چون قبل تر هم هدف تهاجم گروهک ها قرار گرفته بودم.

- فریدون عباسی، از دانشمندان هسته ای که مورد سوءقصد قرار گرفته و همکار شهیدان شهریاری و علیمحمدی بوده است، در برنامه شب گذشته ثریا گفت: ترورهای هسته ای را باید به دستاوردهای خودمان ارتباط دهیم.

وقتی دشمن به حذف فیزیکی رو می آورد، هم آن افراد دارای ارزش خاص هستند و هم این موضوع می تواند به یک جریانات خاص پشت پرده وصل باشد.

رییس پیشین سازمان انرژی اتمی اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، با گرایشی شدن رشته های مختلف دانشگاهی، نیروی انسانی خوبی در دانشگاه ها تربیت شد و وقتی این ظرفیت با عرق ملی و تعهد اسلامی و انقلابی همراه شد، توانست کارهای بزرگی کند در عرصه جنگ آثار و برکات آن مشهود بود.

وی اذعان کرد: ما در صنعت هسته ای دیر شروع کردیم و زمان هایی را در فاصله سال های 67 تا 76 از دست دادیم.

با آمدن مهندس اقازاده در صنعت هسته ای کشور و تجربه ای که ایشان از صنعت نفت به سازمان انرژی اتمی منتقل کرد و از سوی دیگر همزمانی با فارغ التحصیلی دانشجویان از دانشگاه ها موجب جهش در زمینه مختلف تولید سخت، غنی سازی و دیدگاه هایی درباره ساخت رآکتور هسته ای به ویژه رآکتور عراق وج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگو با دانشمندی که هدف ترور است + فیلم

گفت وگو با دانشمندی که هدف ترور است + فیلم