مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 تیر 1397 ساعت 14:102018-07-19اقتصادي

نوآوری شرکت های دانش بنیان در چیست؟ / کپی کاری استارت آپ ها از طرح های خارجی


رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه انتظار می رود نوآوری و فناوری در شرکت های دانش بنیان قوی تر از سایر شرکت ها باشد، اظهار کرد: پرسش اصلی ما از این شرکت ها نیز این است که نوآوری شما چیست!؟ این در حالی است که استارت آپ ها از طریق کپی کاری طرح های .

- رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه انتظار می رود نوآوری و فناوری در شرکت های دانش بنیان قوی تر از سایر شرکت ها باشد، اظهار کرد: پرسش اصلی ما از این شرکت ها نیز این است که نوآوری شما چیست!؟ این در حالی است که استارت آپ ها از طریق کپی کاری طرح های خارجی در زمینه فناوری جلوتر از شرکت ها هستند، اما این نوآوری ها در بخش بازار اتفاق می افتد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهزاد سلطانی در نشست سالانه کارگروه "چرخه نوآوری الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت" به نوآوری در سه بخش توسعه محصول، تکنولوژی تولید و بازار پرداخت و با اشاره به اینکه در توسعه فناوری طرح های چندان قوی وجود ندارد، تصریح کرد: علت این موضوع آن است که طرح های موجود وصل به دانشگاه ها و پژوهش های دانشگاهی نیستند.

وی در این نشست که امروز (28 تیر ماه) در مرکز الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت برگزار شد، به بحث نوآوری در توسعه محصول پرداخت و توضیح داد: در این مورد به 1056 شرکت وام قرض الحسنه با سود چهار درصد داده ایم، تعداد محصولات خات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوآوری شرکت های دانش بنیان در چیست؟ / کپی کاری استارت آپ ها از طرح های خارجی

نوآوری شرکت های دانش بنیان در چیست؟ / کپی کاری استارت آپ ها از طرح های خارجی