مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 تیر 1397 ساعت 12:462018-07-19سياسي

حفظ حیات سیستان به وسیله آب است/ دولت برای جبران خسارات خشکسالی تلاش دارد


حفظ حیات سیستان به وسیله توجه به موضوع آب است که باید توجه ویژه ای به مسئله تامین آب و چگونگی مصرف آن بپردازیم و برنامه ریزی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زابل، دقایقی پیش، به طور همزمان پروژه های بزرگ زیربنایی شبکه انتقال برق منطقه ای سیستان و بلوچستان با حضور وزیر نیرو در سالن اجتماعات فرماندری زابل افتتاح شد.

در این مراسم مسؤولان استانی به تشریح آخرین وضعیت استان در حوزه آب و برق پرداختند.

وزیر نیرو نیز در این مراسم اظهار کرد: امروز باهدف  بازدید از طرح های مختلف آب و برق و شرکت در مراسم آغاز عملیات اجرایی چند طرح به سیستان و بلوچستان سفر کردم، این دومین سفرم به این منطقه که از نزدیک با مردم و معتمدان دیدار می کنم امیدواریم با کمک هم و مرزداران شریف استان مشکلات را حل کنیم.

رضا اردکانیان وحدت و همراهی مردم با نظام و دولت را بسیار خوب توضیف کرد و گفت: این روزها شاهد حرکات غیرمتعارف ترامپ در تمرد از یک توافقنامه بین المللی هستیم و به زودی آثار آن را در تحریم هایی که اعمال میشود مشاهده میکنیم اما در این تردیدی نیست که طراحی های آنها براساس مفروضاتی صورت گرفته و اهدافی را دارند.

وی ادمه داد: یکی از فرضیات غلط دشمن این است که دل بسته اند بر ایجاد اختلاف و فاصله بین مردم و اقوام کشور و قطعا این استان در اهداف برنامه های آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ حیات سیستان به وسیله آب است/ دولت برای جبران خسارات خشکسالی تلاش دارد

حفظ حیات سیستان به وسیله آب است/ دولت برای جبران خسارات خشکسالی تلاش دارد