مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 تیر 1397 ساعت 11:552018-07-19اقتصادي

همه انبارها باید در سامانه جامع انبارها ثبت شوند


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: باید همه انبارها در سامانه جامع انبارها ثبت شوند و در صورت کشف، - تحت عنوان احتکار با حکم تعزیرات، کالا را توزیع می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، "محمدرضا خواجویی" امروز 28 تیرماه در نشست خبری با بیان اینکه دولت اقدامات ویژه ای در تنطیم بازار آغاز کرده است، افزود: قوانین مربوط به سال های قبل است و کالاهای اساسی طبق قانون تمرکز وظایف سال 92 به جهاد کشاورزی واگذار شد و مسئولیت تنظیم بازار، قیمت و اعمال نظارت به عهده این نهاد است.

وی با بیان اینکه تنظیم بازار کالاهای دارای اولویت کمتر به عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت است، عنوان کرد: گروه سوم، کالاها و خدمات صنفی است که در حیطه کار ماست و چهار رسته توزیعی، تولیدی، خدماتی و خدمات فنی را شامل می شود.

خواجویی تصریح کرد: در واحدهای توزیعی، نحوه نظارت براساس درصد سود و فاکتور است و در تولیدی براساس نرخ پیشنهادی اتحادیه ها و در کمیته نرخ گذاری و کمیسیون مصوب می شود.

وی با اشاره به اینکه قیمت سایر کالاها و خدمات نیز در جلسه تنظیم بازار تعیین می شود، بیان کرد: براساس آخرین بخشنامه رییس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت همه نرخ گذاری ها باید مصوبه تنظیم بازار را داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه انبارها باید در سامانه جامع انبارها ثبت شوند

همه انبارها باید در سامانه جامع انبارها ثبت شوند