مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 تیر 1397 ساعت 09:202018-07-19بين الملل

رهبران سیاسی عراق به پذیرش نتایج بازشماری دستی آرای انتخابات اذعان کردند


دفتر ریاست جمهوری عراق اعلام کرد، در نشست روسای فراکسیون های سیاسی این کشور آنها گفتند، نتایج نهایی انتخابات پارلمانی را پس از بازشماری آرا تایید می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سایت شبکه تلویزیونی سومریه نیوز، دفتر ریاست جمهوری عراق با انتشار بیانیه ای اعلام کرد با توجه به نیاز شدیدی که به برقراری اتحاد میان فراکسیون های سیاسی جهت پیشرفت کشور وجود دارد و با توجه به لزوم حمایت از ساختار دموکرات و یکپارچه عراق، حاکمیت و وحدت ملی و استقلال این کشور و نیز مقابله با هر گونه احتمال بازگشت تروریسم، با دعوت فواد معصوم، رییس جمهوری این کشور نشستی میان روسای فراکسیون های سیاسی عراق برگزار شد.

در این نشست به شکلی متمرکز و همه جانبه درباره تظاهرات اخیر کشور و آخرین تحولات روند سیاسی عراق در آستانه اعلام نتایج بازشماری آرا از سوی شورای کمیسیون عالی و مستقل انتخابات عراق بحث و گفت وگو شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: در این نشست همه شرکت کنندگان اذعان کردند که تظاهرات مسالمت آمیز برای درخواست حقوق و ارائه خدمات حقی مندرج در قانون اساسی برای شهروندان است.

در این بیانیه همچنین آمده است: شرکت کنندگان حمایت خود از دولت را در اقدامات و تصمیماتی که برای تحقق خواسته های تظاهرکنندگان اتخاذ می کنند، اعلام کرده و بر احترام به قانون،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبران سیاسی عراق به پذیرش نتایج بازشماری دستی آرای انتخابات اذعان کردند

رهبران سیاسی عراق به پذیرش نتایج بازشماری دستی آرای انتخابات اذعان کردند